April 7, 2013

11 asiaa minusta

Sain haasteen Catariinalta ja Roosalta. Täältä voi vaikka lukea säännöt ja tässä on minun vastaukset ja kysymykset. Koska olen tämän haasten monissa blogeissa jo nähnyt en laita sitä eteenpäin..

11 Asiaa minusta

-Etuhampaani ovat posliinia
-En ole ikinä syönyt kokonaista kananmunaa
-Olen pitkä! 177 cm
-Äidinkieleni on ruotsi ja ajattelen kaiken myös ruotsiksi
-Seison käsilläni päivittäin
-Olen asunut Wienissä, Itävallassa
-Minun on aivan pakko pakko saada kahvia aamulla. Ilman kahvia olisi kauhea päänsärky ja olisin myös "vähän" kiukkuinen :D
-En siedä pölyä tai hiuksia lattialla, tämän takia imuroin erittäin paljon!
-En pysty keskittymään kotona mihinkään jos kämppä on sotkuinen. Siivous comes first..
-Pakko päästä salille, en pystyisi olemaan ilman
-Rakastan purjeveneitä!



Catariinan kysymykset:

1. Mikä on lempiruokasi?
Ehdottomasti hyvä pihvi.

2. Mikä on päiväsi kohokohta?
Riippuu aika paljolti päivästä mutta aamukahvi on yksi aika varma kohokohta.

3. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Tasapaino elämässä.

4. Miten rentoudut?
Reissussa rentoutuu aika hyvin, tai ihan vaan löhöpäivä kotona.

5. Suosikki urheilulaji?
Ex voimistelijana pakko sanoa että voimistelu. Tennis ja laskettelu aika kovia myös. Salitreeniä en oikein laske lajiksi.

6. Mitkä kolme asiaa on sinulle kaikkein tärkeimmät?
Ystävät, perhe ja ruoka? :D Olen nälkäisenä todella kiukkuinen.

7. Lempiohjelma?
Frendit, Solsidan, Sex And The City. Katson todella vähän telkkaria.

8. Mikä motivoi sinua elämässä?
Omat unelmat ja tavoitteet.

9. Parasta treenimusaa?
Mun treenimusat on aika laidasta laitaan. Skrillex, Pendulum, SHM, Rihanna..

10. Mitä haluat saavuttaa elämässäsi? 
Jotain hienoa :)

11. Mikä on paheesi?
Suklaa, Shampanja ja juustot.



Roosan kysymykset:

1. Ykkös asia ostos/toivelistaltasi?


Uusi sänky!

2. Mikä on lempiblogisi ja miksi?
En osaa kyllä valita yhtä, luen monia samantyylisiä ja erityylisiä.


3. Miksi aloit kirjoittamaan blogia?
Ajatus siitä että voin jälkeenpäin lukea ja katsella kuvia siitä mitä joskus olen tehnyt kiehtoi. Vaikutti muutenkin hauskalta :)

4. Myönnä, oletko puhelinaddikti?


Notorious puhelimen räplääjä. Näin mulle on sanottu. Myönnän.

5. Unelma työsi?
Työ jota tykkää tehdä ja jossa riittää haastetta. Mikä se on, en tiedä vielä.

6. Tämän hetkinen lempi biisi?
The Peter Malick Group ft. Norah Jones – New York City, Dj Strobe

 Brooklyn vibe mix.
All time favorite biisi on Toploaderin Dancing In The Moonlight.

7. Inhokki julkkis?

Ty Pennington!

8. Vaatekauppa jossa asioit eniten?

 
Stockmann ja Zara.

9. Lempi vaate?


Farkut jotka istuvat t ä y d e l l i s e s t i .

10. Jos sinun pitäisi valita vain yksi meikki, jota saat ainoastaan käyttää tänään, mikä se olisi?

 Ripsiväri :)

11. Lempi lainaus tai motto?
Don’t you know that only fools are satisfied?


No comments:

Post a Comment

Speak your mind!