August 23, 2013

På Strindberg

Kahvilla mun lempparipaikassa Strinbergillä. Rakastan syysiltoja kun vielä tarkenee istua ulkona, nimenomaan tässä on mukava vaan istua ja katsella ohi kulkevia ihmisiä. Strindbergillä on aina todella hyvä palvelu, tänäänkin saimme macaronsit on the house ;) Enjoy the little things!

Kahvin jälkeen kävimme katsomassa Monsters Universityn. Ei ollut niin hyvä, aika tylsä itseasiassa.. lastenleffa, ehkä siinä syy :D

Mulla on uudet lasit, sama malli mutta uusi väri :)





Itse otetut peilikuvat ei oikein ole mun juttu, varmaan siksi ettei kotona ole tarpeeksi suurta peiliä.. Strindbergillä oli so here we go, mulla on päällä Massimo Dutin takki, saman merkin paita, Zaran housut ja SANDin baltsut. Laukku on Longchampin.

4 comments:

  1. toi takki on ihan täydellinen! mistä oot sen kotiuttanut?:)

    ReplyDelete
  2. Kiitos, Massimo Dutin takki :)

    ReplyDelete
  3. Minkä merkkinen rannekoru sulla on tossa alimmassa kuvassa? Oon etsinyt just ton tyylistä siroa ja hoepista rannekorua, osaatko yhtään vinkata mistä voisin löytää sellaisen? :) Takki on myös ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, se on Marc by Marc Jacobsin rannekoru :) Stockalta löytyy!

      Delete

Speak your mind!