November 18, 2013

Pehmeä startti viikolle

Mun maanantai on alkanut aika mukavasti. Kiireettömästi kahvia juoden ja vähän blogeja & uutisia selaillen. Ihanaa viikon alkua kaikille :)


Mun suosikki kahvikuppi Revolilta, ostettu Barcelonasta. Ärsyttää kun en löydä tätä kokoa suomesta, stockalla on ainoastaan yhtä kokoa pienempiä..


Suunnittelen tulevaa Tukholman reissua!


Muuttaessa heitin kaikki muut viherkasvit pois paitsi tämän. Tästä mä tykkään, tarpeeksi pieni ;)


Shepherdin tohvelit on aivan must talvella! Taidan itseasiassa käyttää näitä vuoden ympäri..

2 comments:

  1. No maistuiko Starbucksin kahvi? Hei oli hauska törmätä! Olin niin lähellä kysyä, että hei eikö sinullakin ole blogi, mutta en ollut 100% oletko se sinä. Mutta oikeassa olin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No maistuihan se, Voi olla että joudun maistamaan toisenkin ;) Joo niin oli! Onneksi tajusin kenen vieressä seisoin :)

      Delete

Speak your mind!