January 24, 2014

Bon Weekend

Kiireinen viikko takana. Mun ei yleensä tarvitse olla missään ennen klo 9 aamulla mutta tällä viikolla olen joutunut laittamaan kellon soimaan jo 5.30. On ottanut aika koville tohon aikaan herääminen.. Viimeistään spåraa odotellessa (se menee aina mun nenän edestä) herää kunnolla kun tuntuu että jäätyy jaloista kiinni pysäkille. Kylmä, en tykkää. Mutta ihana aurinko joka on paistanut melkein joka päivä ahh, voiko sitä hehkuttaa liikaa? I don't think so. Täytyy muistella näitä pakkasia kun kesällä valittaa että aurinko häikäisee ;)

Tässä oon pullanhaku reissulla. Succesista saa kaupungin parhaat laskiaispullat! Oon käynyt hakemassa jo muutaman kerran tämän viikon aikana..


Takki Zara / Saappaat Billi Bi / Huivi Massimo Dutti / Sormikkaat Gant / Lasit Ray Ban 

4 comments:

  1. Hahaa, luin ensin, että olit pullOnhakureissussa Scceesissa ja miten kyllä, että on ne ajat muuttuneet siitä kun itse siellä vielä asun, sillä silloin Succesista sai muistaakseni maailman parhaat (ja isoimmat) korvapuustit :D Hyvä, että ne pullat kuitenkin löytyivät sieltä loppujen lopuksi ;)


    Maria / Petite Living

    ReplyDelete
  2. Tosi nätti huivi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) Se on 100% villaa joten myös todella lämmin!

      Delete

Speak your mind!