January 15, 2014

MOCKTAIL HOUR

Ostin aivan vahingossa viime Nycin reissulla huulikiillon Victroria's Secretiltä. Odotukset eivät olleet korkealla mutta tämä SHINY KISS todella yllätti. Tämä on ehkä paras huulikiilto mitä olen koskaan käyttänyt! Seriously.. ja mulla on ollut kaikkea Chanelista lähtien mutta VS vie kyllä potin :) Nyt sain kauan odotetun paketin suoraan Nycistä ja taas on varastot täynnä, haha. Suosittelen kokeilemaan, värivaihtoehtoja on monia :)

Väri näyttää tuubissa aika tummalle mutta on käytössä paljon vaaleampi. Laitan yleensä tämän alle (koko huulelle) Make Up Storen "Sandstorm" huultenrajauskynää. Niin ja sen alle vielä vähän eight hour creamiä ;)

Olen kokeillut ainoastaan "Mocktail Houria", tuoksuu ja maistuu ihanalle!

Toi tyhjä tuubi kesti mulla tasan vuoden.. viime päivinä on kyllä jo joutunut vähän squeesaamaan kiiltoa huulille ;)

2 comments:

  1. VS:n huulikiillot tulee kyllä heti kakkosina Clarinsin Instant Light-kiiltojen jälkeen :D Mutta ne ovat kyllä edullisempia ja paremman tuoksuisia. Siis VS:t. :)

    ReplyDelete
  2. Mulla on ollut kyllä myös jotain Clarinsilta.. en muista minkä nimistä ja ne ovat kyllä olleet hyviä :) mutta just toksu näissä Victoria's Secretin on ihana :)

    ReplyDelete

Speak your mind!