February 11, 2014

11 asiaa minusta

Sain Tanjalta ja Minnalta saman haasteen johon päätin tarttua. Ensin kerrotaan 11 asiaa minusta, sitten vastataan 11 kysymykseen.

1. Mun sohvan alla on avocadon kivi, on ollut jo vähän aikaa. En jaksa kaivaa pois :D 
2. Olen t o d e l l a  tarkka siivoamisen ja pölyjen suhteen. Imuroin melkein aina esim. sen jälkeen kun olen harjannut hiukseni. (siis rikkaimurilla.. ei nyt ihan crazyä..) Mutta sitten on asioita jotka tiedän mutta päätän olla "tietämättä" niinkuin toi avocado.
3. Mun etuhampaat on pure porcelain.. olenkohan jo kertonut tämän?
4. Mua ärsyttää ihmiset jotka eivät vastaa viesteihin.. mutta olen itse sellainen. Jaiks mun Facebook inbox.. en viitsi edes katsoa sinne!
5. Kesällä haluan kiivetä Trolltunganille Norjassa!
6. Mua ihmetyttää ihmiset jotka eivät juo kahvia eivätkä samppanjaa. Siis eivät juo kumpaakaan, say what? Elixirs of life.
7. Teen paljon sijaisuuksia ylä-asteilla ja lukioissa. Olen tiukka ope!
8. Haluaisin käydä valokuvauskurssin.
9. Rakastan ranskan kieltä mutten ymmärrä siitä mitään. 
10. Olen sellainen etten hirveästi haaveile vaatteista tai laukuista mutta jos löydän jonkun jonka haluan niin se on pakko saada heti ja sillon se on yleensä mun heti.
11. Tosta edellisestä voi varmaan jo vähän päätellä että olen aika kärsimätön.

Trolltungan. Kuva.

Tanjan kysymykset minulle:

1. Kolme suosikkiblogiasi Luen niin montaa että vaikea valita! Ja tykkään löytää uusia :) Saa vinkata!
2. Viimeisin kirja minkä luit' Franz Kafkan "Processen"
3. Mitä aiot tehdä isona? Ehm, toivottavasti työtä josta pidän ja paikassa jossa viihdyn. Pitkät lomat ja lyhyet työpäivät olis plussaa...
4. Minkä neuvon antaisit itsellesi jos palaisit ajassa taaksepäin ja tapaisit itsesi 17 vuotiaana. Että elämää ei ole niin vakavaa ja äiti on aina oikeassa ;)
5. Kuka henkilö inspiroi sua ja miksi? Tää on vaikea. En sanoisi että kukaan tietty. Inspiroidun ihmisistä jotka uskaltavat tehdä sitä mitä rakastavat ja heistä jotka "kör sitt eget race" eli tekee niin kuin haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä. Siis tiettyjen rajojen sisällä tietenkin..
6. Unelmien matkakohde? Laitan tähän jonkun jossa en ole vielä käynyt ja se olisi tällä hetkellä Malediivit ja Mauritius.
7. Mitä muuttaisit kotimaan politiikassa tällä hetkellä? ehm, awkward.. sitä että seuraisin sitä enemmän.
8. Paras vinkki millä näyttää hyvältä? Hymy, Haha! Joo no siis totta tuokin mutta.. pieni päivetys, puhtaat hiukset ja ripsaria.
9. Miten flirttailet? Silmäpeliä ;)
10. Kolme paikkaa Helsingissä mitä haluaisit näyttää vieraillesi jotka eivät tunne kaupunkia. Veisein heidät sunlinesin saaristoristeilylle (se joka menee jollakseen, laajasaloon jne..), tietenkin keskusta esim. Esplanaadi ja sit ehkä Kulosaari koska se on niin kaunis ja voisin joskus tulevaisuudessa asua sielä. Oletan siis että mun vieraat tulevat kesällä :D
11. Tärkein esineesi? Tähän olisi kauhea vastata iPhone hehe, eli se on varmasti mun ihana sormus jonka olen ostanut itseltä itselleni muutama vuosi sitten. Se oli hukassa hetken viime kesän Espanjan reissulla ja kirosin kyllä muutamaan otteeseen.. Onneksi löyty!

Minnan kysymykset minulle:

1. Mikä eläin kuvaa luonnettasi parhaiten? Mjau kissa ;) tai näin olen kuullut.
2. Oletko itsenäinen vai seuraihminen? Sanoisin että kumpaakin tasaisesti. Viihdyn hyvin ihmisten ympäröimänä ja porukassa mutta joskus on vaan niin ihanaa hengailla yksin kotona :)
3. Loft-asunto suurkaupungissa vai pieni mökki järven rannalla? Loft-asunto for sure!
4. Mitä kuuluu tyypilliseen viikonloppuusi? Heti ensimmäisenä tuli mieleen sunnuntai brunssi. Muuten niin pitkiä aamuja sängyssä, paljon kahvia ja ehkä pari lasia kuohuvaa lauantai-iltana :)
5. Missä asioissa olet omasta mielestäsi hyvä? Olen järjestelmällinen. Osaan järjestää mitä vain. Järjestän vaatekaappeja, kalenteriani.. kotona ja muiden luona. Mitä asioita ei voisi järjestää?
6. Millaiseksi muut ihmiset ovat sinua kuvailleet? Salaperäinen.
7. Suurin meikkimoka? Ala-asteella diskossa kokeilin ensimmäistä kertaa ripsaria ja koska en ollut siihen tottunut sotkin silmäni aivan mustaksi, en tietenkään huomannut tätä itse vaan joku ystävällinen huomautti minulle.
8. Suosikkielokuvasi lapsena? Muistan että olen katsonut Peppi Pitkätossua yhden kesän putkeen :D
9. Lempiaine koulussa? Nuorempana liikunta.
10. Inspiroivin blogi kautta aikojen? Tähän pitää ehkä vastata että BB eli Blondinbella joka oli ensimmäinen blogi jota aloitin lukemaan samaan aikaan kun hän sen aloitti.
11. Bravuurisi ruuanlaitossa? Jälkkärit. Pullat ja kakut! 

Minun kysymykset:

1. Kahvi tai Tee?
2. Suosikki kirjasi?
3. Baarissa tilaat?
4. Miten kävisi jos joutuisit olemaan ilman nettiä viikon? Siis ihan kokonaan ilman.
5. Miljoonalla eurolla ostaisit?
6. Pahin tyylimoka?
7. Mikä taustakuva sinulla on puhelimessa ja tietokoneella? (näytä jos mahdollista)
8. Kaupunki jossa voisit kuvitella asuvasi?
9. Paras hiustenhoitovinkkisi? 
10. Viimeisin leffa jonka katsoit leffateatterissa? Mitä pidit?
11. Kesällä aiot?

Haluaisin tietää 11 asiaa teistä: Petite Living, Nanne, Preppy Little Pictures, Private Blend ja Chic Blush

4 comments:

  1. Hihi, olipas kiva haaste - tämä menee toteutukseen mahdollisimman nopsasti ;) Kiitos siis tästä! :)

    ReplyDelete
  2. Moikka, kiitos haasteesta :) Olen siihen oikeastaan jo kerran vastannut, mutta miksen vastaisi vielä sinun kysymyksiisi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! Luen mielenkiinnolla sun vastauksia :)

      Delete

Speak your mind!