June 28, 2014

Loppuviikko

Juhannuksen jälkeen olen enimmäkseen ollut kotona ja aivan koukussa Orange Is the New black sarjaan, tämä on syy miksi en katso telkkaria tai seuraa sarjoja.. Pakko nähdä kaikki heti ja sitten elän jonkin sortin tv-koomassa muutaman päivän joka tarkoittaa että menen nukkumaan 5 aikaan ja nousen ylös iltapäivällä.. hups.

Olen myös vihdoin ja viimein päässyt salille kun posikiontelontulehdus vähän hellitti. Salilla käynti ja mun oma sali, oli jo kova ikävä. Alkuviikon treenien jälkeen jouduin rullaamaan itseni sängystä ja pelkkä käveleminen tuotti, tai siis tuottaa tuskaa. Haha. Takareideit ovat kun sementtiä joten perjantai ja tämä päivä on pakko pitää lepo päivänä :)

Lähdin eilen iltapäivällä Viinitielle lasilliselle ja se matka veny Tres Bonesin ja Vin Vinin kautta Showroomiin. Ja siis what the fuck? mikä tämä Showroomin pukukoodi naisille on? "niin vähän kun mahdollista" ja aivan jumalattomat sotamaalit naamassa? Haha, olin aika shokissa ja tunsin itseni erittäin mummoksi ja ylipukeutuneeksi mun farkuissa ja jakussa :D

Tänään Brasilia vie Chilen, woop woop!




2 comments:

  1. Noittein sarjojen suhteen: I hear you sis. Pitäs saada itsensä edes jonkin laiseen rotiin tässä, mut mut... Mulla rullasi sadatta kertaa tuttu vanha SATC, mutta onneksi se jo vähän tympii. Ja mikä noihin vähän pukeisiin neitokaisiin baarissa tulee, niin voisiko ikä olla jonkinlainen selitys, vaiko oliko kysymyksessä ihan oikeasti a i k u i s i a vähäpukeisia naikkoisia? Onhan siihen joku selitys oltava, heh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, vaarallista toi sarjaan koukkuun jääminen! SATC ja Frendit on sarjoja jota voin katsoa uudestaan ja uudestaan, niissä kuitenkin jo tietää mitä tapahtuu niin malttaa nukkua välissä :D

      En tiedä johtuko vaatetus iästä vai mistä.. Jos on kunnon sotamaalit naamassa niin vaikea arvuutella ikää ;) pitää ensi kerralla katsoa tarkemmin :D

      Delete

Speak your mind!