June 7, 2014

SNAPS

Olen ollut koko tämän viikon aivan hirveässä flunssassa, eikä meinaa muuten lähteä millään. Oon käynyt salilla nolla kertaa ja hengaillu enimmäkseen vain kotona. 
Erittäin suurta päänvaivaa (päänsäryn lisäksi) aiheuttaa mun ilmastointikanavassa olevat linnunpoikaset! Ne rääkyy lakkaamatta koko päivän ja se ilmastointikanava on makuuhuoneessa joten ei ole ollut tarvetta herätyskellolle. Joudun hapettaa ne tässä vielä joku päivä jos ei ne pian muuta pois (!!!) that's all.

Tässä on taas näitä mun random kuvia joita olen ottanut viikon varrella :)

Aamukahvia ja mun kukkasaalis ryöstöretkeltä ;) 

 Oho taas kahvia? :D Tällä kertaa sisäpihalla ulkona auringossa

 Mulla on ihan paras lehdenjakaja, jättää mulle husiksen vaikka en ole tilannut sitä enään pitkään aikaan :)

 Tuoretta safkaa Anton & Antonista! No ruokaa ihan mistä vaan, I like!

Saan aina parhaimpia lahjoja, for no reason. Esim tämä ihana Diorin uutuus :)

No comments:

Post a Comment

Speak your mind!