September 1, 2014

Loma loppu

Se oli siinä, minun kesä, minun loma. Oli aivan mielettömän ihana kesä ja näin kun taakspäin mietin niin olen ehtinyt tehdä vaikka mitä kaikkea ihanaa. Ja niillä muistoilla elääkin sitten pitkän ja pimeän talven yli. I hope.


Syksy on ollut minulle aina enemmän uuden alku kun uusivuosi. Pitkän kesän jälkeen jaksaa taas palata rutiineihin, aloittaa uusia projekteja ja kun kesällä on miettinyt suuntaa niin syksyllä tietää jo minne mennä.

Tykkään syksystä jo vuodenaikanakin kun voi jo laittaa lämmintä neuletta päälle, kääriytyä isoon kaulahuviin ja viettää iltaa kotona takkatulen äärellä teekuppi (minulla kahvi :D) kädessä mutta ei kuitenkaan jäädy pystyyn kun venaa sporaa.



Kun aurinko paistaa, ilma on kirkas ja raikas on syksy aivan ihanaa :)

8 comments:

  1. Oot niin stylish! Mistä paita? : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :)<3 Paita on Zarasta. Yksi koko suurempi kun normaalisti, halusin siitä "löysän".. ;)

      Delete
  2. Ois kiva nähdä sulta nyt syksyllä lisää näitä asukuvia!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei olen samaa mieltä, multa puuttuu vain kuvaaja :D Mutta yritän saada aikaiseksi! :)

      Delete
  3. Tosi kivat silmälasit. Minkämerkkiset ne on?

    ReplyDelete
  4. Huh - niin tyylikkäänä taas! Asukuvia voisi ehdottomasti olla enemmän, tykkään mielettömästi tyylistäsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos samoin! :) Yritän värvätä kuvaajan itselleni niin eiköhän se onnistu ;)

      Delete

Speak your mind!