December 23, 2014

Aloha

Nyt olen vihdoinkin perillä määränpäässä, melkein niin kaukana kun kotoa pääsee. Yess mä oon Hawaijilla. Lentomatkat tänne on aina vähän tuskaisia, olen pitkä ja musta tuntuu aina etten mitenkään mahdu siihen lentokoneen minipenkille istumaan enkä todellakaan nukkumaan.. tämän lisäksi mun polvet ei kestä olla koukussa pitkään tai pyörryn kivusta. Eli hyvä kombo kaiken kaikkiaan.

Muutama discovery jonka tein lentojen aikana: 

-Pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko (Suomessa tämä pääsee välillä unohtumaan)

-Suomalaisena ei millään haluaisi vetää ikkunan aurinkosuojaa alas (vaikka pyydetään), sillä se on ainoa auringonvalo jonka on nähnyt moneen kuukauteen

-Piristää lentomatkaa: kun on nukkunut ja sluibaillut monta tuntia koneessa ja peilistä katsoessa näyttää vielä suht hyvälle. ha!

Los Angeles - Honolulu

Jäin Losiin yöksi moikkaamaan sielä ausvaa ystävää. Söimme illallista Laurel Hardware nimisessä paikassa West Hollywoodissa, ulkoapäin paikka näytti oikeasti rautakaupalle mutta kun sisälle astu sieltä löytyikin tosi trendikäs baari/ravintola ja aivan ihana sisäpiha :)


Perillä. Lei kaulan ympärillä :)

2 comments:

Speak your mind!