February 3, 2015

Guten Tag

Blogivuosi 2015 on lähtenyt (erittäin) huonosti käyntiin. Tuntuu vain ettei aika riitä eikä kirjastossa istumisesta ole mitään raportoitavaa.

No, olen minä oikeasti muutakin tehnyt. Viime viikolla töissä ollessani päätin tehdä pienen sponttaanin viikonloppureissun Itävallan alpeille. Ja niinhän minä tein, olin koneessa matkalla Saksaan jo seuraavana aamuna. Tällaisista jutuista pidän. Lisää näitä! Alpeilla on sanoinkuvaamattoman upeat maisemat. Joku tykkää katsella tauluja museossa, minä voisin ihailla näitä maisemia päivät pitkät. Suksi luisti ja oli muutenkin onnistunut reissu. Nyt odotellaan että aurinko näkyisi täällä Suomessakin :)

Lennolla takasin Helsinkiin laskin huvikseni että olen lentänyt 11 kertaa viimeisen kahden kuukauden aikana ja se on yhtä epämiellyttävää joka kerta. Mutta sen se vaatii travel as much as you can :)





No comments:

Post a Comment

Speak your mind!