March 1, 2015

Söndag och Ekenäs

Hei hei. Viime kerrasta on taas aikaa, hups. Olen miettinyt tätä blogin jatkamista ja en ole vielä valmis tästä luopumaan joten here I am. Tässä välissä olen kirjoittanut monet tentit, tehnyt paljon töitä, reissanut Irlantiin ja ties mitä. Aurinkoakin on vähän jo näkynyt ja musta tuntuu että kevät on kohta täällä. Aika menee vaan niin nopeasti.. hyvällä ja huonolla. Tämän vuoden viikolopuista en ole kun varmaan yhden ainoan viettänyt kotona, tuntuu siltä että mulla on jalka oven välissä ja laukut pakattuna koko ajan. Mun lentokiintiö on nyt ainakin vähäksi aikaa täynnä, se on fakta. 

Tämän viikonlopun olen ollut Tammisaaressa landella :) 



6 comments:

  1. hui, älä lopeta. tykkään sun blogin tyylistä, tälläsiä lifestyle -tyylisiä juttuja jaksaa lukee ja ne kiinnostaa. i like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, kiitos kommentistasti! Tosi kiva kuulla :)

      Delete
  2. Siistii, että oot täällä taas! :) Olisi se kyllä tosi ikävää, jos lopettaisit. Tää sun blogi on enää niitä harvoja, joita jaksan ihan oikeasti lukea ja seurata. Muutamissa muissa blogeissa käyn enää vain silloin tällöin kääntymässä, vaikka luin niitä aikasemmin säännöllisesti useamman vuoden. Jos lopettaisit, niin olisin tosi surullinen... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moikka! kiitos ja ihana kuulla :) kyllä ajattelin jatkaa vielä.. kivaa tämä kuitenkin on :)

      Delete
  3. Voi, älä lopeta! Sulla on tosi kiva blogi, hauska seurailla! :))

    ReplyDelete

Speak your mind!