March 2, 2015

Tehokas maanantai

Mun on yleensä vähän vaikea aloittaa viikkoa tehokkaasti jo heti maanantaina ellei ole luentoja tai töitä missä on pakko olla. Maanantai menee helposti hengaillessa ja tulevaa viikkoa suunnitellessa. 
Mulla on tämä viikko kokonaan vapaa töistä ja koulusta, perjantain tenttiä lukuun ottamatta.. ja jottei viikko mene ihan hukkaan otin itseäni niskasta kiinni ja sovin treffit kirjastoon jo kl 9 aamulla, olin paikalla 10.30.. so close!! :D haha, sain kuitenkin kaikenlaista tehtyä. Kaisassa on mun mielestä muutenkin aina kiva olla vaikka sinne lähteminen tuottaa välillä tuskaa.

Sovin myös huomiseksi kaisa treffit.. iltapäivälle tosin ;)




Siistiä ja freshiä vai mitä?

4 comments:

  1. Kyllähän se niin usein on, että kirjastossa lukeminen sujuu paremmin. Mitä muutakaan sitä siellä voisi tehdä?! Niin, ja kun näkee muun porukan ahkeroivan, niin eihän sitä nyt ihan viittis siinä vierellä vaan "hengailla". Tulis ihan luuseri olo ;) ja se ei kyllä käy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi on aivan totta, ei sielä muuta oikein voi tehdä kun lukea :D

      Delete
  2. Kaisa on ihan vilpittömästi yksi kauneimmista kirjastoista maailmassa, PLUS että sisätilat todella toimii, sekä asiakkaille että henkilökunnalle. Olen itse kirjastolainen muualla ja saimme käydä tutustumassa työtiloihinkin, kadehdittavan upeat nekin. :) Kaisa on siitä ihana uusrakennus ettei se ole a) sisä-eikä ulkotiloiltaan harmaa eikä b) väenvängällä omituisen vinkuranvänkyrä häristin, arkkitehdin egubuustin joita aivan liian usein nykyarkkitehtuurissa näkee.

    Olet onnekas kun saat noin kivassa ympäristössä opiskella! ;)

    Olen satavarma että kaunis tulos on isolta osin naisarkkitehdin ansiota.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On kaunis ja olen myös vakuuttunut siitä että naisella on osuutta asiaan ;) Olen erittäin onnekas kun saan opiskella kaisa-talossa, opiskeluympäristöllä on muhun suuri vaikutus ja kaisa on kyllä siihen täydellinen. Tosi jännä kuulla että olet tutustunut työtiloihin! Kiinnostaisi suuresti myös käydä itse vähän kurkkimassa ;)

      Delete

Speak your mind!