December 11, 2015

Hei taas!

Onkohan täällä enään ketään? Tässä on aivan huomaamatta kehittynyt aika pitkähkö tauko blogista, ei mitenkään sunniteltua mutta en ole tänne ihan hirveästi kaipaillutkaan. Totta puhuen olen aika kyllästynyt blogeigin, siinä missä ennen luin blogeja päivittäin.. nyt hyvä jos kerran viikossa. Mua kyllästyttää eniten persoonalliset ja oman näköiset blogit jotka on lukijamäärän kasvaessa muuttunut meilkeimpä pelkiksi mainoksiksi. Mua ei kiinnosta selaillila blogeja blogien jälkeen jossa ei ole muuta sisältöä kun valokuvaajan ottamat täydelliset kuvat. Mä haluan lukea niitä missä kirjoittaja kertoo elämästään, ajatuksistaan ja arjestaan. Ehkä en vaan ole löytänyt just niitä blogeja :) Vinkatkaa jos teillä on hyviä blogeja mielessä! Jos tätä nyt kukaan enään lukee :)

Tähän hiljaisuuteen liittyy myös mun oma tällä hetkellä aika tylsä arki, en ihan heti keksi ketään jota kiinnostaa mun jokaipäiväiset ja koko aikaiset tenttiin lukemiset haha.

Kesäänhän mä olen viimeksi näissä mun jutuissa jäänyt joten tässä kuva kesäreissulta aivan upeasta Aurlandsfjordista Norjassa.


12 comments:

  1. Voi tiiätkö oon välillä ajatellutkin että mahdatko vielä palata tänne blogiin kirjottelemaan :) ja oon samaa mieltä blogeista, yhä harvempi blogi jaksaa enää kiinnostaa, juurikin siks että monesta entisestä suosikistakin on kadonnut se persoonallisuus lukijamäärän kasvaessa. Sun blogi taas on aina jaksanut kiinnostaa, jotenkin sellasta ihan aitoa perus elämää on kivempi seurata :) toivottavasti jaksat siis tännekin kirjotella aina sillon tällön, lisäksi pakko vielä mainita että sun pukeutuminen on usein tosi inspiroivaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos! :) Kyllä mä taidan palailla kirjoittelemaan, tosi kiva kuulla että olet ajatellut blogiani!

      Delete
  2. Jee kivaa kun palasit! Sun tyyli ja asunto on niin hienoja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiva että olet sitä mieltä! :)

      Delete
  3. Olipa ihana huomata että oot taas kirjotellut. Ja todella upea kuva! Tykkään eniten kaikista asujutuista, koska olet aina niin tyylikkäänä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, tosi kiva kuulla :) Joo Norjassa sai upeita kuvia ihan minne vaan suuntasi kameran!

      Delete
  4. Täällä ollaan! Mäkin tykkään sun asukuvista tosi paljon :)

    ReplyDelete
  5. Oii mitkä maisemat! Lisää matkakuvia!! :) Ja mökkikuvia! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maisemat oli älyttömän upeat! Mökkikuvia on tulossa lisää :)

      Delete

Speak your mind!