December 18, 2015

Joululomalla

Mulla oli tänään tämän vuoden viimeinen tentti (jeij!) jonka takia olen viettänyt kirjastossa enemmän aikaa kuin missään muualla. Nyt on todella ihanaa pitää kaikesta lukemiseen liittyvästä lyhyt (liian lyhyt) tauko. 
Vietän joulun kotona ja eniten odotan hyvää ruokaa ja lepoa :D Kuullostan tosi mummolta mutta haluan vain olla tekemättä mitään. Mulla on viimeinen kausi Downton Abbeytä katsomatta, eli sen parissa sohvalla löhöillen :)) Jos joku muuten on missanut Downtonin niin suosittelen lämpimästi!

Olimme Tammisaaressa landella lataamassa akkuja pari viikkoa sitten, leivottiin pipareita ja arvailtiin että milloin sähköt menisi sillä oli kammo myrsky päällä. Laiturilla pysyi just ja just pystyssä. Mutta sähköt pysy enkä pudonnut laidan yli ;)


2 comments:

  1. Miten onnistut yhdistämään sun vaatteet niin että näytät aina älyttömän hyvältä? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, ensiksi täytyy todetta että olen harvoin samaa mieltä kanssasi :D mutta kiitos! Mä en tiedä, mutta sillon kun ostan vaatteita yritän aina ostaa sellasta joka "sopii" mun vaatekaapin kanssa :)

      Delete

Speak your mind!