February 18, 2016

Hej från Strindberg

Heippa kaikki! Istun Strindbergillä, mun entisessä suosikkipaikkassa kahvilla ja yhtäkkiä teki mieli kirjoittaa. Tästä paikasta mulla on niin paljon hauskoja muistoja! Täällä olen juonut monta litraa kahvia ja ainakin yhtä paljon skumppaa. hehe :P Mä muistan hyvin vielä entisenkin Strinbergin joka oli tässä vieressä talon kulmalla, sielä oli punaset nahkasohvat mutta muuten fiilis sama kun tässä "uudessa". Parhaina muistoina sunnuntain skumppa illat ja naisten wc:n lattia, sellasesta kylppärin lattiasta unelmoin ja sit tietenkin kesällä terassi! Niin ja siis Stindberghän on tietty edelleen mun suosikkipaikka.. jostain syystä aika vaan menee nykyään muuhun (krhmm opiskeluun) kun skumpan juomiseen. Hyvällä ja pahalla :)

Noin muuten en ole hiihtoreissun jälkeen tehnyt paljoa muuta kun syventynyt vero-oikeuden mielenkiintoiseen maailmaan. Mä odotan niin kesää ja sitä että tämä p*ska ilma loppuu ja aurinko paistaa :)


6 comments:

  1. Haha joku mies tuijottaa sua :D

    ReplyDelete
  2. Jee kiva nähdä kun postaat taas pitkästä aikaa! Täällä kans odotetaan kesää ihan hulluna tai edes kevättä, siihen onneksi ei ole pitkä enää :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla! :) Joo aika menee ihan hullun nopeasti, eli kyllä se kevät kohta on jo täällä :)

      Delete
  3. Tuo on kyllä kiva paikka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niin on! Ihanan tunnelmallinen ja erinomainen asiakaspalvelu :)

      Delete

Speak your mind!