March 18, 2016

Elämäni aakkoset

Hello, mä olen nähnyt näitä elämäni aakkoset postauksia monessa blogissa ja mun mielestä niitä on aika kiva lukea joten tässä mun!

A - Aurinko. Oh, how I love you!

B - Blogi, tykkään kirjoittaa blogia. Toivoisin, että mulla olisi enemmän aikaa panostaa blogiini.

C - Cheese, rakastan juustoja!
 
D - Siis en keksi tähän mitään muuta kun D-vitamiini, how booring!

E - Etelä, mä en keksinyt tähän muuta mutta koko ajanhan mä haluan sinne lämpimään!

F - Family.

G - Google, mä googletan joka päivä jotain. Miten ihmiset on pärjännyt ennen tätä?

H - Hirvensalmi, ihana ihana kesämökki odottaa sielä.

I - iPhone :D ei vahtais mistään hinnasta muuhun.

J - Järjestelmällinen, olen todella järjestelmällinen melkein ihan kaiken kanssa ja suunnittelen mielummin asiat aina etukäteen.

K - Kahvi, mun aamut olisivat hyvin vaikeita ilman isoa kahvikuppia. Ja samoin iltapäivät.

L - Leipominen, olen tosi hyvä leipomaan.

M - Matkustaminen, rakastan matkustamista ja pyrin näkemään ja kokemaan uusia paikkoja aina kun siihen on mahdollisuus.



N - Nukkuminen, olen aika kova nukkumaan.. varsinkin aamuisin!

O - Oikis, My life. Tällä hetkellä suurin osa ajastani menee opiskeluun.

P - Positiivisuus, positiivinen asenne vie pitkälle.

Q - Tulee vain mieleen Quebec. Enkä kyllä edes haluaisi sinne.

R - Rakkaus, saa rakastaa ja tulla rakastetuksi.

S - Siivoaminen, tykkään siivota ja siitä että paikat on järjestyksessä. Mut tuntevat tietävät että saatan järjestellä paikkoja muidenkin luona jos oikein mieli tekee. Mun suurin siivousunelma näin keväisin on että saisin maailman suuriman imurin jolla voisin imuroida pois kaikki kivet ja hiekan asfaltilta!

T- Teltta, teltassa nukkuminen on ihanaa jos sen tekee oikein. Pitää olla lämmin, paljon ruokaa, hyvää seuraa ja paikan on oltava upea.

U - Urheilu, liikkuminen on mun hyvinvoinnin kannalta tärkeää. Urheilu ihan missä muodossa vaan on siistiä.

V - Voimistelu, laji joka on antanut mulle paljon!

X - Xylitoli, tähän oli vähän vaikea keksiä mitään mutta on mulla purkkapussi aina mukana.

Y - Ystävät, mulla on tietenkin maailman parhaat ystävät enkä tiedä mitä tekisin ilman heitä.

Z - Zara.

Å - Åland, ihana kesäpaikka.

Ä - Äiti, korvaamaton henkilö elämässäni.

Ö - Öisin mietin kaikenlaista ja laadin suuria suunnitelmia.

2 comments:

  1. Kiva kun säkin teit tällaisen. Ps samaistun tuohon siivouskohtaan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D joo järjestys ennen kaikkea!

      Delete

Speak your mind!