April 12, 2016

Kauneudenhoitotuotteeni

Sain jonkin aikaa sitten kyselyn mun kauneudenhoitotuotteista. Kun tarkemmin aloin niitä miettimään tulin siihen lopputulokseen ettei ne kovin suurena osana ole elämääni, muutama huipputuote josta en luopuisi kuitenkin löytyy joten niistä sitten lisää. Meikkaan kyllä melkein joka päivä mutta hyvin simppelisti ja saman kaavan mukaan jo monta vuotta. Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa ja ne on enimmäkseen ponnarilla sillä olen aivan surkea laittamaan hiuksia :D Mun hiukset kasvaakin tosi hurjaa vauhtia ja mitä pidemmät sen epäsiistimmät, mun päässä ainakin. Kosteusvoiteita ja vastaavia en käytä juuri ollenkaan paitsi kasvoilla, juon paljon vettä ja pesen kasvoni aamuin & illoin ja näin olen pärjännyt oikein hyvin :)


Meikkivoiteena olen jo monen vuoden ajan käyttänyt Esteé Lauderin Double Wear Lightia. Tämä voide todella pysyy hyvin koko päivän kasvoilla ja on ihanan kevyt. Mulla kestää toi pieni tuubi yli vuoden joten aikaa riittoisaa kamaa.

Ripsivärejä olen kokeillut vaikka mitä Chanelista lähtien mutta tämä Maybelinen Colossal Volume on mun mielestä paras! Käytän aina vedenkestävää ripsiväriä ja mun mielestä ripsarin harja on se mikä merkitsee eniten.

Kulmakarvoihin Lumenen Eyebrow Pencil, tämä on oikein toimiva tuote enkä ole muita oikein kokeillutkaan.

Eyelinerina olen monta monta vuotta käyttänyt Sensain Liquid Eyelineriä. Tätäkään en vaihtaisi mihinkään! Tämän saa kätevästi aina täytettyä uudella väripatruunalla joten uutta kynää ei tarvitse ostaa.


Hiustenpesussa suosikkini on Moroccan Oilin tuuheuttava shampoo ja hoitoaine. Vaihtelen kuitenkin shampoita Aussien ja muiden merkkien välillä.  

Balmainin Silk Perfumen löysin viime kesänä ja tuoksu on mun mielestä aivan ihana. Suihkuttelen tätä aika reilulla kädellä pestyihin ja föönattuihin hiuksiin. Balmainin Argan Moisturizing Elixiriä levittelen latvoihin.  

Batisten kuivashampoo pelastaa hiustenpesujen välissä. Kuivashampoitakin olen kokeillut monia ja tämä on mielestäni hintalaatusuhteeltaan paras. Mulla menee tätä aika paljon joten liian kallista purkkia en raaski ostaa.

Elizabeth Ardenin Eight Hour Cream kummittelee tossa taustalla ja se onkin tuote joka kulkenut mukanani jo kauan. Samaa sarjaa multa löytyy myös ihana käsivoide ja erilaisia huulirasvoja jotka ovat "kevyempiä" kun toi itse voide.


Urban Decayn Naked Smoky on uusin ostos ja olen tykännyt tästä paljon. Upean smoky eyen tekemisessä on kuitenkin vielä opittavaa :D

6 comments:

  1. Kiva postaus! Pakko ostaa tuota samaa meikkivoidetta, jos kerran on noin riittoisaa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo on tosi riittoisaa, riippuu tietenkin siitä kuinka paljon sitä kerralla käyttää :) Ite käytän tosi vähän.

      Delete
  2. Olis kiva nähdä sun asunnosta kuvia :) Osaat niin kivasti laittaa.

    ReplyDelete

Speak your mind!