July 21, 2016

Home sweet home

Hei taas koti Suomesta! Reissussa on ihana olla mutta kotiin palaaminen on vähintään yhtä ihanaa. Mulla on pyörinyt pyykinpesukone koko aamun ja olen kahvikuppi kädessä järjestellyt paikkoja ja kamoja. Tällaiset päivät kotona on ihania, tuntuu siltä että pää järjestyy sitä mukaan kun koti ja kalenteri järjestyy :) Kalenterista puheen ollen, tuntuu oudolta että kohta on jo elokuu. Toisaalta olen ehtinyt tänä kesänä jo vaikka mitä, enkä ole ollut kotona kun ehkä yhden viikonlopun toukokuusta lähtien ja vielä on muutama viikko lomaa jäljellä.

Olin tosiaan viime viikon Itävallassa vaeltamassa, eli oikea aktiiviloma kyseessä! En ole tekemässä mitään erillistä Itävalta juttua mutta jos aihe kiinnostaa niin vastaan mielelläni kysymyksiin.


6 comments:

  1. Miten pitkän matkan vaelsitte? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me tehtiin eri reitteijä, noin 10-20km päivittäin :)

      Delete
  2. Matkustelu on kivaa mutta kotiin on aina kiva palata :)

    ReplyDelete
  3. Patikointi kiinnostaa ihan törkeesti! Itse olen harrastanut lähinnä pitkiä pyörälenkkejä ym. Pyörällä ei vaan pääse samanlaisiin maisemiin kuin patikoiden. Millaisia varusteita tollaselle retkelle tarvii mukaan?

    ReplyDelete
  4. Harmi kun oot lopettanut bloggaamisen.. :(

    ReplyDelete

Speak your mind!